We zijn er klaar voor! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Nepal2014 - WaarBenJij.nu We zijn er klaar voor! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Nepal2014 - WaarBenJij.nu

We zijn er klaar voor!

Door: Sabine en Doris

15 Oktober 2014 | Nederland, Delft

Onze tassen zijn gepakt, nog 10 uur voor we opstijgen en onze reis naar Nepal begint.We kunnen ondertussen niet meer wachten, na ook alle verhalen te hebben gehoord van de Nepalgangers van vorig jaar. De afgelopen weken hebben we onze schoenen ingelopen en zijn we 10 cm gekrompen door onze loodzware tas (oke, dat viel wel mee, het kan nog veel erger) Traplopen, hond uitlaten, folders lopen en urenlange dwalingen door het Tanthof. Ook de nodige stroopwafels, drop, ballonnen en stuiterballen voor de kinderen en gastouders in Nepal zijn ingeslagen. Kruidnoten voor onderweg en ondanks alle lege cartridges zijn de tickets geprint, er kan niets meer misgaan.
Over zes uur gaat bij ons de wekker, welterusten!

Als we wifi hebben, een mooi verhaal en tijd om te schrijven houden we jullie op de hoogte met deze blog :)

• 15 Oktober 2014 - 21:20

Viola:

have fun! !
    ben benieuwd naar de verhalen...
    ik hoop op veel wifi ;-)
    xx

• 15 Oktober 2014 - 21:34

Ciska:

Heeeeeeel veel plezier! Ik hoop dat jullie een onvergetelijke tijd gaan hebben! Doe voorzichtig, pas op elkaar maar ga vooral lekker genieten!

Liefs!

• 15 Oktober 2014 - 22:22

Aad:

heel veel plezier en kom terug met mooie verhalen Andre

• 15 Oktober 2014 - 22:48

Susanne: