Dag 1 - Reisverslag uit Samālka, India van Nepal2014 - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Samālka, India van Nepal2014 - WaarBenJij.nu

Dag 1

17 Oktober 2014 | India, Samālka

Het grootste deel van de heenreis zit erop! We zijn nu gestrand op Delhi Airport (met drie kwartier wifi!) en moeten nog vijf uur wachten. Gelukkig zijn we allemaal ontsmet met vliegtuigspray (in Anita's favoriete geur) en 20 keer door de douane, water en cassis atten. De meisjes moesten op Delhi airport heel intiem in een afgesloten hokje met een (vrouwelijke) beveiligster, de jongens wel via de normale procedure. Bij de mac konden we vervolgens wel met euro's betalen, pinnen was helaas onmogelijk, dus zitten we nu met een overschot Indiase roepies, voor morgenochtend misschien. Lekker pizza als ontbijt als het aan Robin ligt.

• 16 Oktober 2014 - 22:14

Peter:

Grappig bij jullie is het vrijdag bij ons nog niet.

• 16 Oktober 2014 - 23:24

Peter En José Perlot:

Spannend dat fouilleren van de dames!!
    Door die 45 minuten WIFI hebben we in ieder geval even contact gehad met Anita. En is er iets geschreven op waarbenjij.nu
    We blijven jullie volgen en zijn benieuwd naar het verdere verloop van deze reis.
    Heel veel plezier!!