De laatste maar dagen in Kathmandu - Reisverslag uit Jyatha, Nepal van Nepal2014 - WaarBenJij.nu De laatste maar dagen in Kathmandu - Reisverslag uit Jyatha, Nepal van Nepal2014 - WaarBenJij.nu

De laatste maar dagen in Kathmandu

05 November 2014 | Nepal, Jyatha

Keije schreef het al, we hebben de trek overleefd! We gebruiken de laatste dagen in Kathmandu voor nog wat sightseeing en inkopen. Vandaag hebben we een kindertehuis bezocht en zijn we op zoek gegaan naar sari's (de jurken die we in Kathmandu droegen) en een pak voor Keije. Bram heeft de trek half overleefd, met koorts en pijn is hij hier toch langs het ziekenhuis gegaan en het blijkt dat hij een infectie heeft opgelopen. Het gaat beter, maar we houden hem in de gaten.
Doris: De trek vond ik (nu ik erop terug kijk) heel goed te doen. De omgeving was ontzettend mooi, we hebben door de sneeuw gelopen, regen, brandende zon, jungle, rijstvelden en zo heel veel gezien. We hebben, verrassend genoeg, veel van de Tibetaanse cultuur meegekregen, hele grote spinnen gezien (Nederlandse spinnen zijn hier echt niks bij) en beenspieren gekweekt. Een geweldige ervaring en na een douche en zacht bed kan ik best nog een weekje door!
Robin: hmm, de eerste 3 dagen wilde ik niets liever dan naar huis maar na deze slapeloze nachten en helse tochten (naar mijn idee) werd het beter, 'Nepali flat' werd het genoemd, oftewel heuvelachtig. Samengevat was het een zware, vermoeiende maar vooral ook mooie ervaring. De natuur was overal prachtig en wat ik ook bijzonder vond is dat we alle seizoenen mee hebben gemaakt in 9 dagen haha (; maar ik blijf erbij: eens maar nooit meer !

• 05 November 2014 - 20:09

Peter En José Perlot:

Wat sneu voor Bram, hopelijk gaat het snel weer beter met hem.
    Doris en Robin hebben allebei genoten, Doris wil nog wel een weekje maar van Robin was het eens maar nooit meer.
    Hoe zit het met de anderen??
    Nogmaals een goede reis en tot vrijdag.